Sider

27. juni 2007

Stor jente!




Gulljenta mi hr blitt så stor!
Fikk disse bildene, pluss en del til, av mamman hennes her om dagen, og jeg gleder meg vilt til å scrappe disse altså!
Og vi gleder oss vilt til å møte henne i sommerferien! Savner henne veldig, og kjenner det stikker i hjertet når jeg ser på bildene! *sukk*
Men jeg har funnet ut at når jeg savner henne som mest, så hjelper det veldig å scrappe bilder av henne altså!
Og så har jeg hengt en Lo av henne i ramme på stuen! Men den tor jeg at jeg skal bytte ut i dag. Bildet som er der er fra da hun var bittelita, men nå må vi ha et mer oppdatert bilde av henne på veggen!
Lille skjønningen vårres! Tante og onkels gulljente!

1 kommentar:

Monica sa...

Så herlig hun er, og så stor hun har blitt!!! Ikke rart hun er tantes lille yndling altså ;)