Sider

31. desember 2007

GODT NYTT ÅR

JEG ØNSKER DERE ALLE SAMMEN ET RIKTIG GODT OG KREATIVT NYTT ÅR!
MÅTTE ALLE DRØMMER OG HÅP GÅ I OPPFYLLELSE!

Nytt år bringer ofte emd seg nye forsetter. Jeg og Odd Ivar har tenkt gjnnom dette. Poenget med forsetter er jo å klare å holde dem OG gjennomføre dem. Så dermed kom vi fre TO felles forsetter:

1: Vi skal tilbringemere tid sammen med Mette. Odd Ivar`s støresøster som er psykisk utvilingshemmet.

2: Vi skal bli flinkere til å ha mere grønnsaker og poteter ti middagene våre.

Egne forsetter, bare for meg, det har jeg ikke. Men jeg håper, sånn rent egoisisk, at jeg skal få et friskere 2008 enn 2997 har vært!

Og selvfølgelig at alle jeg kjenner skal få ha det godt!

3 kommentarer:

HegeT sa...

Ønsker deg et riktig god nytt år, med masse kreative hendelser og annen moro.


Nyttårsklem fra
HegeT

Anne Silje sa...

Masse gode ønsker til dere og Mette, fra alle oss på Laupstad! Fine forsetter!

Vibeke sa...

Hei. :) Takk for hilsen i bloggen min. Ønsker deg et godt nyttår, og håper du får et "friskt" år. Klem fra "Rory"