Sider

9. desember 2007

Julegaver og litt frustrasjon..

Det er alltid slitsomt å kjøpe julegaver. Det er så vanskelig å finne på noe til alle sammen. Man vil jo gjerne gi noe dem ikke har fra før, og som de kanksje trenger, eller ikke vet de trenger før de får det ;-)
Så på fredagen dro vi på en shopperunde. Og magisk nok, så kom vi hjem med julegaver til 9 av de 12 vi gir til!! Og på lørdag tok vi en runde i Oslo og da kom vi jammen hjem med 2 gaver til!!
Så nå mangler vi bare en gave. Men den er vanskeligst. Det er til foreldra til Odd Ivar. Min mamma og pappa er også vanselig å kjøpe til, en helt utrolig så fant vi til dem på første runde!! Men hva kjøper en til et eldre ektepar som har alt dem trenger??
Vi har diskutert frem og tilake, alt fra gavekort på middag ute, teater eller sånne alternative gaver i form av en geit fra Kirkens Nødhjelp. Men Odd Ivar vl ikke gi sistnevnte i julegave til foreldrene sine, han tror ikke foreldrene vil "skjønne" de. Og jeg er enig med han jeg. Ikke noe galt i å gi det, men vi syns at man må gi noe annet også. Noe de kan ha selv.... (dere trenger ikke forstå hva vi tenker altså ;-))
Og middag ute vil de synes er sløseri med pengene. Også om vi blir med. Teater går de aldri på, men vi tenkte på det, at om vi kjøper dem billetter så kanskje de vil går. Men så var det jo å finne noe de vil sette pris på da. Og de må nok være her i Bærum ja...
Vi kommer nok på noe etter hvert. Enda noen dager til julaften da.

Vår julegaveliste:
Mamma og pappa (mine) V
Mamma og pappa (Odd Ivar)
Geir og Runa V
Bengt og Anne Silje V
Elise V
Silje V
Sanne V
Tante Rigmor V
Mette V
Ragnar og Grethe V
Kristin og Trygve V
Kasper V


Så gjenstår gaven min til Odd Ivar. Den er aller morsomst å kjøpe da. Og å gi.Og i år vet jeg hva jeg skal kjøpe!!!! Må bare få lønn først, og så ta meg en tur til Storsenteret eller inn til Oslo. I år tror jeg på den perfektegaven til min kjære!! <3

Ingen kommentarer: