Sider

16. desember 2007

Lys & Varme




Ja i dag har vi vært på shopping etter lys og varme. Varme i form av ny panelovn til stua. Vi kjøpte en Adax Nero designovn. Den er i fargen Silver, og matcher i grunnen stua godt! Så nå er et 21,7 grader på stua, og ikke 18,7 som i morges!







Og da vi var på Lefdal kom jeg over dette nydelige trådløse headsettet til moblen min! I`m in LOVE!!!

Ellers så er julegavene som skulle sendes, sendt! Og en sort julekake er bakt. Vi skal bake pepperkaker og julemenn til uken. VI bakte pepperkaker i bhg`en her om dagen, og da kjøpte vi deig på IKEA. Den deigen var jo knallgod, så vi skal bake med den hjemme også! Og på samme butikk hadde de lys kakedeig ( het den det tro?), så da kjøpte jeg den også jeg! SÅ blir det litt hjemmelagd liksom.. ;-)
Ja, så har jeg enda ikke kjøpt gaven til Odd Ivar, men den kommer i hus den også! Garantert!!

3 kommentarer:

Anette S sa...

Kul ovn! Her er det 18, 7 på en god dag. :)
Ønsker deg og Odd Ivar god jul! Nyt julefreden og ferien! Juleklem!

Anita Hagen sa...

Gratulerer så mye med ny bolig. Godt å høre at dere er installert og at dere kan begynne å leve og bo. Tusen hjertelig takk for flott julekort. Er jo imponert til tusen ta du har fått tid til sånt midt oppi flyttestri. Kort er selvsagt på vei til deg også :-)

Passer samtidig på å ønske deg og dine en fredelig og magisk jul. Måtte julenissen lete godt i sekken sin og finne gaven som ligger ditt hjerte nærmest.

Kos deg og nyt alt som nytes kan!

Juleklem fra Anita

Beata Ewa sa...

Ønsker deg og dine en riktig god og fredfyll Jul og alt godt for det nye året, Hege :-)!!

Juleklem fra Beata.