Sider

6. januar 2008

SNY!

Ja, nå har det snya masse her i Bærum. Ca 30 cm i blomsterkassa vår tenker jeg.
Så i går var v å kjøpte spade il bilen vår. For jeg tenker jeg må måke meg ut av parkeringsplassen i morgen tidlig. Og kanskej flere morgner og evnt ettermiddager.
Så nå er det frem med den lange vinterjakka, buksa ned i sokkene (lol) og votte & lue på!
Det er ikke så kaldt da. Takk og pris. Men jeg er ikke så glad iall denne snøen heller. Eller jo litt, men jeg gruermeg jo ganske til å kjøre opp til jobben i morgen. Den siste biten er både bratt og ekkel på vinteren. Er vistveldig vanlig med kræsj der ja..... Men jeg har ingen intensjoner om å kræsje bilen, så jeg kjører fornuftig og sakte. Tar ingen sjaner der nei.

I går scrappet jeg to Lo`er som er nesten ferdige. Mangler bittelitt på begge bare.
Så jeg hadde tenkt å scrappe mer i ag, for Odd Ivar er hos Andreas. De skal se på skirenn på tv, før de går en tur på ski etterpå. Men.... så mistet jeg på en måte inspirasjonen. Uff......
Så tenkte jeg at om jeg surfet litt på Minneriket så kanskje jeg kom igang.
Men..... Ok, jeg skal prøve en gang til altså.
Kan jo ikke gi opp med en gang vel!! :-)

Ingen kommentarer: