Sider

15. januar 2008

To nye



4 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

heisann hoppsann, så flotte LO'er du ha rlaget her, da, likte godt den med kjærligheten din på....nydelig fargevalg.... Håper du har en god dag idag og ikke noen gang mer skal oppleve å føle seg iaktatt eller mistenkt av naboer...fysjom.... Ha en fin fin tirsdagkveld..klem

Aquarell sa...

Så flotte LOer du hadde laget.
Ha en fortsatt fin tirsdagskveld.:D

Elisabeth Helland sa...

Hei igjen, klart du må få lagt meg til, ting tar tid så jeg er litt treg, men bedre sent enn aldri enn dog..hihi. Vettu, enda vet jeg fint lite hva jeg skal på i forbindelse med treffet, foreløpig har jeg bare kasta meg med mo9ca og Oddbjørg, så ser jeg hvor og hva vi skal....litt sånn "in the need for a vacation trip" dette her..hihi...snakkes...klem

Stine sa...

Kjempeflotte LO'er du har laget, fine farger du har brukt! Likte spesielt godt den med din kjære på, stilig med filt på! :)