Sider

25. januar 2008

Utfordret!

Jeg er blitt utfordret av HegeT. Utfordringen går ut på at jeg skal:*skrive syv sanheter om deg selv*linke til den/de som har utfordret deg*utfordre syv andre, og legge igjen beskjed i bloggen deres om at de er utfordret...Disse har jeg utfordret...
* Maya
* Nina
* Ellen
* Lena
* Kirsten
* Monica/Sassi
* Elisabeth

7 sannheter om meg:
1. Jeg har dilla på UGLER!
2. Elsker å lese bøker! Favorittene er norsk krim og bøker som gir en god følelse!
3. Jeg er stor fan av serien "Home & Away". Er lykkelig når jeg rekker hjem fra jobben til 15.40 for dagens episode!!
4. Tenner stearinlys HVER da. Mange! Overalt!
5. Elsker god mat! Lager den mer enn gjerne selv!
6. Jeg elsker kaffe! Har lagt igjen mang kroner på verdens beste kafe, "Kaffetid".
7. Hater egentlig å stå opp tidlig! Liker å sove til klokken er sånn 10.00 jeg ;-)

Ingen kommentarer: