Sider

3. februar 2008

Fastelavenssøndag!

Uten boller med krem er HELT greit! Men jeg har fryktelig lyst på en hamburger da *knis*

I helgen har det stått rydding i fokus hos oss. I går tok i en runde med vask og ryddingpå stua og kjøkkenet.

Og i dag har det vært soveromet som har fått gjennomgå. Så der har vi ryddet og flyttet om litt i skapene. Vi kommer ikke til å finne noe i morgen *lol*

Alt som ikke skulle være der det lå er nå lagt på sine respektive plasser! Alt støv er også borte! Utrolig hvor fort det legger seg under sengen gitt!!

Nå lengter vi enda mere til å få puset opp soverommet. Men badet kommer først. En gang...


Så har det kommet masse snø da. Kjipern. Jeg er liksom ferdig med vinteren på en måte. Det er ikke noe gøy å kjøre opp til barnehagen når det er glatt og sleipt på veien. For bratte ekle småveier blir IKKE prioritert når det gjelder snømåking og strøing.

Nei, gleder meg til våren, sommeren og høsten jeg!!


Legger ved et bilde av en søt og morsom liten fyr! Jeg leser om han omtrent hver dag. Barna på avdelingen storkoser seg med historiene hans. Og det gjør jeg også!!
Albert Åberg er en av mine favoritter!

1 kommentar:

Berit sa...

Heisan!
Fastelaven helt uten boller går fint det!!
Vet du det at når du liker bøkene - formidler du dem mye bedre til barna enn når du ikke liker dem!
Ikke rart at barna digger Albert Åberg!!

Ha en fin uke!!
KLEM