Sider

3. mai 2008

*uffda*

Jeg kan bare ikke skjønne hvorfor jeg skal slite med så mye fanskap! Jeg er jo etter min mening en snill, hyggelig, omsorgsfull, pålitelig og blid person. Men likavell, til tross for alle mine gode kvaliteter, så ender jeg altså opp med å slite med diverse unødvendige ting. Som astma. Som migrene. Som slitasjer. Som lavt stoffskifte. Kreft. Og nå sist: betennelse i ryggen! HVORFOR??? Hva galt er det jeg gjør som fortjener alt dette???
Nei ikke vet jeg altså. Er jeg bare født under en uheldig, men likavell heldig stjerne?
Jeg er jo heldig også! Veldig!
Jeg har verdens beste kjærest og samboer.
Har en helt super familie.
Verdens vakreste niese, Elise Johanne <3.
Jeg og Odd Ivar har funnet drømmeleiligheten vår.
Vi har begge jobber vi trives godt i.
Jeg har en hobby, som bare MÅ være den beste ever!! Scrapping er en livsstil!!!

Så alt i alt er ikke ting så gærnt altså! Jeg har det godt. Jeg digger å være 36 år. Føler meg veldig avslappet i forhold til da jeg var i 20-årene. Jeg føler jeg har funnet min plass i verden. Er ikke så stresset på ting lengre.
Men så dukker den ene "sykdommen" etter den andre opp og gjør ting litt dumt bare. Dukker opp som dumper i veien min. Det er greit med små dumper. Men når den ene bare avløser den andre, ja det er da det skurrer for meg....

Jo, så har jeg en drøm da *knis* Husker da jeg var lita og hadde drømmer om hva jeg skulle bli når jeg ble stor. Da var det frisør, drive med hester og den slags "jentedrømmer".
Men nå vet jeg egentlig hva jeg vil bli når jeg blir stor!!
Jeg vil eie min egen scrappebutikk, men med en vri! Ikke som de butikker som er pr i dag. Men med min egen vri på. Men den vrien er hemmelig enn så lenge!
Men tenk så digg å være sin egen sjef. Å kunne være kreativ hver dag. MMmmmmmm *drømme*
Å jobbe for andre i en scrappebutikk hadde også vært fint. Men å eie er drømmen.
Ikke det at jeg ikke trives i barnehagen. For all del. Jeg storkoser meg sammen med barna "mine" hver dag! Det er en kjempemorsom jobb. Jeg hadde vel ikke blitt i den samme jobben i 18 år dersom jeg ikke likte den!
Det er fantastisk å jobbe med barn! De gir så mye av seg selv, og ingen dag blir liksom lik, selv om planen er de samme hver uke.

Vel, nok om meg og mine drømmer! Foreløpig er det jo bare det det er. Drømmer. Men hvem vet. Kanskje en dag. Jeg og ei venninne var faktisk å så på lokale til butikk i fjor.
Så hvem vet.......

2 kommentarer:

~Kjersti~ sa...

Hei, Hege!

Jeg kjenner deg ikke, men etter å ha lest noen av de siste innleggene dine vil jeg bare gi deg en klem!! *klem*

Kjersti

Linda sa...

En god klem til deg. Håper på bedre tider for helsa di. Noen tider er kjipe mens andre er gode, og noen er begge deler på en gang. :)