Sider

24. august 2008

Jeg - miljøbevist?

Bildet er hentet fra Reisenthel.de


Vel, jeg prøver jo så godt jeg kan da. Men jeg kan sikkert bli flinkere på mange områder. Blant annet ved bruk av plastposer, eller handleposer. Eller hva det nå heter. Så i dag gikk jeg til innkjøp av et handlenett fra Reisenthel. Jeg kjøpte det i en liten butikk på Bærums Verk, men man kan også handle dette fra blant annet Rettinett.no og sikkert mange andre steder rundt forbi.

Som nevnt så var vi en tur på Bærums Verk i dag. Vi bestemte oss for å la bilen stå og heller gå. Det var en deilig tur, med sol og varme. Var innom baker`n å kjøpte oss kald drikke, og så var vi innom nesten alle småbutikkene i verksgaten. Det er så koselig der. Ja og så var det mange salgsboder, og der traff jeg en kjenning, en scrappedame som solgte sine egne kort! Super idè!!

I tillegg har jeg lagd bursdagskort til Odd Ivar i dag. Det brukte jeg 2,5 timer på. Og jeg koste meg gjennom hvert eneste minutt. Deilig med sånne seanser altså!!

Nå skulle jeg jo bare ønske han hadde bursdag i morgen så jeg kunne fått gitt han det da *fnis* Men jeg må nok vente tilo dagen hans ja. Og så er det jo godt det ikke er i morgen da, for jeg har jo ikke kjøpt noen gave enda. Hva skal jeg kjøpe???? Like vanskelig hvert år dette gitt....

1 kommentar:

Marte sa...

Jeg synes du skal lage et koselig album med bilder av dere to! Så et skikkelig herlig album på Scrappeloftet.no i dag.. Hva med dette som sier I LOVE YOU?

http://www.scrappeloftet.no/index.php?main_page=product_info&cPath=10_35&products_id=195

Eller kanskje LOVE?

http://www.scrappeloftet.no/index.php?main_page=product_info&cPath=10_35&products_id=199