Sider

28. august 2008

Da er det kommet til den tiden av året at vi vender nesene våre mot Rena og Odd Ivar skal sykle over fjellet til Lillehammer. Denne galskapen er også kjent som Birkebeinerrittet! Han deltar for 13. året og gleder seg like mye som alltid.

Jeg er med som støtte og heiajente! Står å heier på han etter start, og tar imot han på Lillehammer. Dit pleier jeg å kjøre sammen med onkelen hans og noen ganger tanta også. Kommer ant på om hun jobber eller ikke det.

Odd Ivar har hatt skikkelig uflaks med sykkelen sin de siste par dagen da. Først sprekker felgen, så da han endelig får tak i ny, da sprekker hjulet da han skal fylle det med skum og luft. Ikke lett dette da. Hvertfall ikke når han har sykkel med 29" hjul. Ikke alle butikker som selger det nei.. Billig er det heller ikke.

Men jeg er smart og sier ikke noe på det, jeg har jo ikke akkurat verdens billigste hobby selv nei *fnis*

Ja i tillegg til å ha uhell med sykkelhjula, så var han jammen å slo seg noe innmari ved høyre øye her om dagen. Skallet seg i bildøren så hardt at brillestangen knakk tvers av! Stakkars kjæresten min! Men det ser ut til å gro fint da. Og det ble heldigvis ikke blått øye av dette!


Lykke til i Birken kjæresten min!

*smask*


Må bare legge ved dette bildet, som er tatt utenfor Hødnebø på Bærums Verk. Odd Ivar med sine 185 cm ble litt liten ja!!

Ingen kommentarer: