Sider

16. august 2008

Ny innpakning!

Jepp, i dag har jeg fikset meg ny innpakning av bloggen min!


Ellers så skjer det ikke mye. Jeg jobber og jobber. Prøver å få tid til litt scrapping innimellom. Holder på med en Lo av meg selv nå. Og det er det en stund siden sist jeg lagde gitt!!!

Odd Ivar syns det var på tide ja!


Så tror jeg dette skal bli min nye header i bloggen min. Men jeg har ikke kopi av den jeg allerede har, så jeg kvier meg for å fjerne den. Kopien ligger, eller LÅ på laptopen, og den er jo død.... *snufs*

Eller tok jeg backup på den også??? Hm...** tenke**

2 kommentarer:

Carrin sa...

Hei!
Men går det ikke å høyreklikke på headeren for å lagre den??

Hege sa...

Prøvde det men da lagret den seg bare som "fil" og det har ikke jeg program for å åpne på dennne gamle harken av en maskin...