Sider

11. januar 2009

Oppdatering

Nå går det mye bedre med lille Martine. Crp`en er nede på 16 i dag, fra 33 i går og 56 da hun kom til Tromsø på fredag. Så nå er hun snart frisk og rask igjen. Og iflg Bengt så kan hun få komme hjem på tirsdagen! Da tenker jeg det blir liv på Laupstad ja!
Skulle nok en gang ønske jeg var litt nærmere akkurat nå. Men sånn er det nå en gang ikke. Får nøye meg med telefoner og bilder via sms enn så lenge. Vi drar nok oppover snart, men det må jo tilpasses arbeid og slike ting først.
I dag tenkte jeg at jeg skulle mekke sammen et kort til den lille prinsessa. Jeg har allerede scrappet to sider av henne.
Og dermed startet på et eget album til Martine. Har et med Elise fra da hun var nyfødt og frem til hun er omtrent året tror jeg. Deretter er alle bildene av henne samlet i diverse albumer i kronologisk rekkefølge. Tror jeg...
Elise sitt er i 12x12 (eller 30,5 cm x 30,5 cm), det var det formatet jeg scrappet den gangen. Men Martine sitt blir i 6 x 9 tommer. Der er jeg i dag liksom...
Men så var det babykort da... Hm, her må det litt tenking til ja. Hva skal man bruke til det da?
Kanskje noen søte små ugler?
*hihi*

Jeg skulle egentlig legge ut bilder av julekortene jeg sendte ut i desember. Men de ligger vistnok enda på kameraet. Må kanskje tømme det snart ja!

1 kommentar:

Marte sa...

Hei Hege :)

Først, tusen takk for award! Det varmer alltid!

Gratulerer så masse som tante igjen! Martine er jo kjempe søt,og veldig lik Elise synes nå jeg. :) Skjønner godt du gjerne skulle tatt deg en tur nordover for å være sammen med begge tullene!

Jeg gleder meg til å se nye LO's av det lille nurket, du må jo være den beste tanta som lager egne album! :)

klem fra meg