Sider

22. februar 2009

♥♥♥♥

Så var bursdagshelgen over. Den har vært stille og rolig, men veldig koselig. Formen min har liksom redusert partyfaktoren noe ja.
På fredag var Geir og Runa her og spiste taco sammen med oss. Runa hadde med seg kake til meg. "Verdens beste" *nam nam*
Så fikk jeg en bok av Håkan Nesser. Tror tittelen er "menneske uten hund". Har såvidt fått begynt på den, og den virker spennende så langt!
Så var svigers her i går. Jeg fikk to buketter tulipaner og en vase. Så skal jeg og svigermor ut på bursdagsgaveshopping til uken. Jeg skal få velge noe selv! I tillegg fikk jeg et supersøtt krus fra Mette, Odd Ivar`s søster. Og det minnet meg om en Lo jeg lagde for noen år siden!
Ellers så har jeg kost meg masse med min lille nye mini-HP. Jeg digger den skikkelig!
Skulle jo lagt ut bilder av tulipanene, men jeg har ikke kommet meg til å ta bilder av dem enda, og så må jeg jo finne ut om jeg klarer legge bilder inn på minien da! Det må vel gå!

Nå har vi sett på stafett i skiskyting for menn. Fy så spennende! Hurra for Norge. Nå ser vi jaktstart for menn. Har ikke helt fulgt med enda. Det er ikke så spennende som skiskyting syns nå jeg da....

Ingen kommentarer: