Sider

22. februar 2009

Flott ring ♥ og tulipaner!

Vi bloggen til Banglamarie kom jeg over denne butikken til Tante Mimmi og hun lager noen fantastisk flotte ringer av porselen! Så i bursdagsgave til meg selv fra meg selv, så kjøpte jeg denne skjønheten:

Gleder meg veldig til den dukker opp i postkassen her, for jeg syns den virker veldig meg. Både i farger og design!

Ta en titt i butikken hennes, det er absolutt verdt det!

Legger også ved bilde av tulipanene og den fine hvite vasen jeg fikk av svigersene i går. Jeg syns det ble kjempepent med hvit vase til tulipanene mine. Jeg elsker tulipaner. De er så fine! Kanskje jeg må bli flinkere til å ha tulipaner i hus. Og nå er det vel rett før jeg kan kjøpe sånne små søte gule påskeliljer!

For vi går vel mot vår - selv om det ikke ser sånn ut når man titter ut av vinduet her! Det er så mye snø på verandaen at jeg ikke ser over kanten om jeg står der ute en gang!

Ingen kommentarer: