Sider

24. februar 2009

Muffins

Jeg ELSKER muffins! Både med og uten glasur!
Jeg mener, hvem kan motstå en muffins!
Jeg tror jeg må bake muffins oftere. Finne noen gode oppskrifter på sunne muffins også. Jeg tror nok jeg ville satt pris på en grov, saftig muffins til frokost istedenfor brød ja.
Det klør forresten i scrappefingrene mine om dagen, men scrapperommet er ikke ryddig nok til å inspirere til noen ting. Så jeg må nok ta meg sammen å få ryddet der inne ja. Snart.
Ellers så leter jeg etter en kul veske e.l til den nye minien min! Jeg må jo ha en eller annen beskyttelse til den jo! Kan jo ikke få merker på den.
Oh - i dag fikk jeg H&M sin katalog med ting og tang til hjemmet i. Jeg ante ikke en gang at H&M solgte håndklær, puter, sengetøy osv....
En del fint, men ingenting som egentlig passer så godt inn hos oss da.

Ingen kommentarer: