Sider

23. februar 2009

Det er LITT snø her sør altså!

Etter en dag med hodepine tok jeg og Odd Ivar oss en tur ut i går kveld. Tok med oss kameraet i tilfelle vi såg noe spennende. Men her er det jo bare SNY så langt øye kan se!
Denne brøytekanten er da temmelig høy. Odd Ivar er 185 cm, og kanten ruver over hodet hans!

Her står jeg med mine 163 cm i et snøhjørne!


Og her har da noen satt igjen en sykkel ja! Det blir ikke noen sykkeltur før utpå våren for denne karen nei!



Huffda, her har kanskje noen fått nok av fotball og kastet tv`en ut av vinduet!
Det var deilig med en tur ut i frisk luft, og godt å få dokumentert denne snøen, men desverre forsvant ikke hodepinen min da. Den er der enda...... :-(

♥♥♥♥♥♥♥

3 kommentarer:

Ellen* sa...

Oi, himmel og hav, der var det mye snø ja! Ikke en overdrivelse når kjæresten i Oslo klager altså...;o)
Minner om barndommens brøytekanter, det der! Ha ei fin uke, Hege - håper bronkitt og skit slipper taket fort! *klem*

Marte sa...

Kanskje det er noe "som går"? Jeg har så og si ALDRI hodepine - men måtte ringe min nye jobb i dag og melde forfall. Ikke noe morsomt altså... God bedring i all snØen min venn!

asksmommy sa...

Hege -- og Maren: sjokolade hjelper!!! God bedring begge to :) Og snø er bare oppskrytt. Så deilig med sol og smelte-vær idag :)