Sider

2. februar 2009

Noen Lo`er jeg har lagd i det siste.

Da har jeg scrappet litt igjen. Den øverste av Martine og Elise er lagd med bildet som stod av de to i Lofotposten.
Denne under her er av Martine sitt første bad på sykehuset. Jeg er veldig fornøyd med begge disse sidene, eneste aberet er kvaliteten på bildene. De er tatt med mobil, så er dem lagt på Facebook, hvor jeg da har høyreklikket og kopiert osv osv.....
Så min oppfordring er følgende: ANNE SILJE & BENGT: SEND BILDER TIL MEG!!!
Odd Ivar i tall, ble til etter inspirasjon fra det svenske scrappebladet Scrapbooking m.m sitt nummer for januar/februar. Der hadde en dame ved navn Sofia Nilson lagd en lignende. Jeg syns det var så kult, og i tillegg en grei måte å få brukt opp litt tall på. Har lagd en om meg selv også, men da jeg så på den i dag fant jeg ut at den må fikses litt på. Ble ikke helt fornøyd nei!

Ellers så feiret vi bursdagen til ei jeg jobber med i dag, og jeg hadde lagd kort. Og det fikk jeg veldig skryt for! *klapp på skulderen min*
Jeg hadde grudd meg litt til dette, for hun hadde sånne forventninger til kortet, så man kan si jeg hadde litt prestasjonsangst ja! Men hun ble fornøyd, så da er alt ok.


Ingen kommentarer: