Sider

14. mars 2009

Arizona Green Tea


¤
Endelig har jeg funnet en flaske med Arizona Green Tea.
Jeg har jeg sett den i utallige blogger og interiøblader, og tenkt at den kunne jeg godt tenkt meg å pynte opp kjøkkenet med! Men jeg har aldri helt fått med hvor de er kjøpt da. Har tittet i utallige butikker. Men i dag da vi var å handlet på Smart Club, så stod den plutselig rett foran meg på en palle!
Nå står den på hyllen Curve fra Bolia.com sammen med juicepressen Juicy fra Alessi, timer`n fra Jacob Jensen og mammas gamle sandkakeformer som jeg har telys oppi!
Jeg kunne kanskje kjøpt to når jeg tenker meg om.
I tillegg til denne søte flasken kjøpte vi en ny dør til scrapperommet. Samme som på badet, selvfølgelig.
Og vi kjøpte sushi som vi skal ha til middag i kveld! Nam nam!
♥♥♥
Denne uken har ikke vært så god for meg. Har hatt migrene omtrent hver dag. På tirsdag kveld var det en skikkelig en med aura, hvor jeg til slutt ikke såg så mye. Så hadde jeg fri på onsdag. Da lå jeg rett ut på sofaen, helt utslitt etter migrenen. Torsdag var grei nok, mne i går fredag våknet jeg med den verste migrenen. Måtte på jobb da jeg hadde tidlig vakt, men klokken 10 ca kastet jeg inn håndkleet å dro hjem. Da trodde jeg at hodet skulle ramle av. Dro hjem å sov i nesten 3 timer. Da var hodepinene til å leve med, og etter noen piller så var hodet greit utover kvelden.
I dag har jeg bare tatt to paracet, så i dag er en god dag!!

*****
¤
Nå skal jeg surfe i interiørblogger, min nye dille!!
¤



Ingen kommentarer: