Sider

8. mars 2009

♥ Søndag og vakre blomster ♥

Jeg elsker TULIPANER og ORDKIDÈR! Tulipaner er virkelig de vakreste snittblomster man kan kjøpe. Og orkidèr, ingen potteplanter slår en orkidè spør du meg!Denne tulipanen stod i full blomst en morgen ret før jeg skulle på jobb. Måtte jo forevige den på bilde! Nydelige farger!
Jeg setter tulipanenene kaldt om natten, men i går glemte jeg det. Og i morges hang de med hodet alle sammen. Tørre var de og. Prøver med førstehjelp her nå, men er usikker på resultatet ja... Huff huff......
******
I går fyllte kaninen vår Fivel, 8 år! Hurra for deg Fivel.
Jeg og Odd Ivar var på bytur i Oslo. Trålte diverse interiørbutikker etter inspirasjon og spiste lunch på Bagel og Juice. Nam nam..
Så kjøpte jeg meg en skjorte på Zizzi. Kjempefin. Brukte bursdagspengene fra mamma og pappa.
Jo, og på Ting fant jeg meg 6 überkule supersøte bittesmå uglemagneter! De MÅ jeg jo ta bilder av å vise dere ja! Neste gang.
Og jeg fant meg en kul orange boks til å ha bomullspads i!
I tillegg var vi innom flere sportsbutikker. Odd Ivar snuste på skiutstyr.
I dag blir det lite aktivitet i heimen.
Været er begredelig.
Det snør. IGJEN!!!
*ARGHHHHH*
Det blir garantert innedag på oss begge to!
Ha en finfin søndag alle sammen!
♥♥♥♥♥

Ingen kommentarer: