Sider

29. mars 2009

Mamman min har bursdag!

Gratulerer med dagen kjære mamma! Håper du har hatt en koselig dag, med kaker og presanger.
*******




Våknet til et nydelig vær i dag. Og etter å ha spist frokost og sløvet litt, fant vi ut at vi skulle ta oss en tur inn til Oslo.

Turen gikk først til Aker Brygge. Solen varmet godt, men i skyggen var det kaldt ja. Da vi kom over til Tjuvholmen gikk vi inn på Wayne`s Coffe. Vi kjøpte oss hver vår latte og en scones. Jeg fikk med cream cheese og syltetøy, og det var superdigg! Latten min var den største jeg noen gang har kjøpt! Kjempegod den også!

Så gikk vi litt til på Brygga, før vi gikk opp mot Klingenberg Kino. Var innom Narvesen for å kjøpe blader. Odd IVar skulle ha sykkelblad og jeg et scrappeblad. Men jeg fant ikke noe jeg....

SÅ tuslet vi gjennom Vika og bort til bilen og kjørte hjemover. PÅ vei hjem stoppet vi for å fylle bensin og vaske bilen!

Og nå i kveld har vi vært hos svigersene mine på kaffe.



Ingen kommentarer: