Sider

3. april 2009

Påskeferie!!!!

Ja, nå har jeg tatt påskeferie! Og det skal jeg ha helt til 14. april. Deilig!! Odd Ivar skal jobbe på mandagen, så tar han ferie.
Vi har ingen planer for påsken. Skal bare være hjemme og kose oss. Lage god mat, gå turer og bare være sammen.
Bare håper på litt godt vær da. Alltid hyggelig med godt vær ;-)
****************
I kveld skal vi kose oss med taco og tv-kos. Muligens blir det også litt potetgull.
****************
I morgen kommer jeg til å være kjempenervøs. En kompis av Odd Ivar har tatt "lappen" på ett-motors fly, og de to og en kompis til skal ut på flytur!!!!




3 kommentarer:

Malin a.k.a. Boop sa...

Vi skal også bare være hjemme i påsken - Bærum. Krysser fingrene for fint vær! Heldig du er som har ferie allerede! Jeg har tre dager til med jobbing (inkl. i morgen)... Gleder meg til ferie! :)

Nina`s Rosa verden sa...

Høres ut som det blir en fin påske for deg, krysser fingerne for godt vær! Riktig god påske!

Nina sa...

Svar på tiltale ;). Ja, det er Figgjo-kopper. Serviset heter Daisy, og jeg er litt forelsket i det ;). God påske til deg og dine, Hege!