Sider

23. mars 2009

Messe og treff!

Ja, i helga var det endelig tid for messe og treff!!!
Jeg og Anne dro sammen. På messa, som var på Exporama, var det fullt av folk overalt! Men jeg fikk da svidd av noen kroner likavell! Og jeg fikk hilse på b.la Berit og Mari! Kjempekos var det! Og i butikken til Mari fant jeg et utrolig kult uglestempel!
Jeg kom forresten hjem med en del uglestempler ja! Rart..... *fnis*
Da vi var mette på treff, dro vi til Frogner/Sørum på treff. Der var det allerede mange andre scrappegærne damer! Og det var såå utrolig hyggelig å møte dem igjen. Jeg har virkelig savnet å være på treff. Det er helt utrolig moro å være på treff. Skravle med likesinnede, som også elsker papir og lim liksom!
Jeg fikk faktisk scrappet litt også! Hadde ikke troa på det før jeg dro, så jeg forberedte meg på fargelegging av stempeltrykk. Men det var så gøy å scrappe, og timene fløy, så det ble ingen fargelegging gitt!


Over: Onkel Geir og Martine. Dette bildet ble tatt av Runa da de to var nordpå å hilste på Martine i vinter.

Prinsesse Elise! Sjekk det nydelige håret på denne vakre jenta! Under tittelen PRINSESSE skal navnet hennes komme. Jeg må bare finne ut hvilken font jeg skal bruke *fnis* På denne har jeg brukt uante mengder rubons! Jeg bruker det sjelden, så for meg er dette MASSE!


Et bilde av meg og Odd IVar som vi tok på Vollen sist søndag! Likte dette arket så godt, og syns bildet kledde dette arket! Så trengte jeg bare stæsje bittelitt! Enkelt og greit!
Dette bildet av Martine fikk jeg på bursdagen min i en MMS. Det var iflg Anne Silje det første smilet de har foreviget på film! Og det fikk jeg!! *gliser* Og i.o.m hun har på seg bodyen med ugler, som jeg har kjøpt til henne, ja så måtte jeg bruke noen av mine kule ugler på siden! Enkelt og greit her også!!
Disse mobilbildene er fra da Martine skulle overføres til Tromsø, og hun måtte ligge i transportkuvøse! Det er ikke så greit å se på de små bildene, men jeg lover det er bedre i RL. Og siden jeg scrapper i 6x9, er det greit å bruke små bilder *smiler*
Da jeg våknet i går, følte jeg meg litt bakfull! Man gjør ofte det etter et treff. Enda man ikke drikker alkohol! Rart, men sant. Men hvertfall så hadde jeg nok inspirasjon til å scrappe en Lo til Den er med barnehagebildet til Elise. Men den mangler noe tekst, så den legger jeg ut senere!

4 kommentarer:

Nina sa...

Wow, kjempe lekre LOer *dåååååån* Også så effektiv på treff da! Hvordan får du til det???

Filippa sa...

Se her fikk du lagt ut alle de fine lo'ene dine. Tusen takk for hyggelig treff. Håper det ikke blir så lenge til neste gang. Vi bor jo så nærme at vi burde klare å få til noen treff.

Monica sa...

Gosj så effektiv du var da! Flotte LOer du har laget med kjempefine bilder :)
Det var utrolig koselig å være på treff med deg igjen, fikk ikke skravlet så mye sammen, tiden gikk så altfor fort. Men jeg syns det var koselig å høre stemmen din i lokalet, det hadde jeg savnet.
Ha en fin uke Hege *klem*

Elisabeth Helland sa...

wow, skal si du har fått laga mange LO'er...og så flotte!! likte godt den med mms-bildet....kjemeflott med alle uglene....takk for titten, håper du og din kjære for en flott dag i dag...