Sider

3. mai 2009

Noen bursdagskort!

Jenta med paraplyen er fra Whiff of Joy.

Dette er fra Sarah Kay.
Gutt med sparkesykkel er fra Whiff of Joy.
Denne nydelige jenta som jobber i hagen er fra Papillio og jeg mener hun heter Ida..
Dette er Willow fra Whiff of Joy.




Jeg har jo fargelagt med Promarkers til den store gullmedaljen, og i dag fikk jeg endelig satt meg ned for å lage kort av dem. Alle disse er til barn på avdelingen som har bursdag. Dette er veldig enkle kort, lagd på restekartong og restemønsterark. Men jeg syns nå likavell de ble fine da. Legger også ved noen utsnitt av stempeltrykkene, da ser man fargeleggingen bedre. Merk deg at jeg bare har brukt Promarkers i en uke nå....

4 kommentarer:

Marte sa...

Så søt du er da, som lager kort til alle som har bursdag... :)
Søte kort, og du kan jo denne fargeleggingen,du!!
Klem fra meg

Monica sa...

Så flink du er Hege. Stempeltrykkene er kjempefint fargelagt! *imponert* Og selvfølgelig veldig søte de stemplene der altså, heldige barna i bhg din altså :)
Ha en fin søndagskveld. Klem

Nina sa...

Flotte kort du har laget, Hege:o)

Nina sa...

Tjolahopp :)

Super søte kort du har laget! Og fargeleggingen din er jo bare heeeeelt råååååå! Flink du :)