Sider

11. mai 2009

Tja...

Det er ikke alltid jeg kommer på noe smart å ha til overskrift, så i dag passet det best med tja....

Jeg har vært en dårlig blogger i det siste. Har liksom ikke kommet på noe som var moro å blogge.

I dag har jeg vært hjemme fra jobb. Kjedelig, men noen ganger må en bare holde seg i ro. Og i dag var en sånn dag. Migrene suger. Og når man til en hver tid hoster lungene opp, ja da blir hodet enda mer glad!

Men hvertfall. Jeg har jo fått mye tenketid da. Har lenge lurt på hva jeg skal bruke skattepengene på. Joda, det lureste er jo seffern å spare dem. Jeg vet jo det.

Men nå har jeg jo brukt en god del av dem på sykkelen til Odd Ivar, så da tenkte jeg at jeg jammen fortjente noe til meg selv. Så om ikke pengene gå til noe helt annet, så blir det en del nye klær. Sommerklær.

Og så har jeg sykt lyst på nytt objektiv til speilrefleksen min. Har ikke helt bestemt meg for hvilket, men ble tipset om et Canon 18-200 +noen tall til - i dag. Og jeg må si det frister! Det hadde vært gøy altså! Det koster litt, men jeg tenker det er verdt det og at det er en investering! Fordi jeg fortjener det!
Så SKAL jeg kjøpe en såpepumpe fra VIPP. Den har jeg hatt lyst på lenge! Men ikke i sort, men i beige. For de kommer vel ikke i orange?

Så kan jeg jo spare det som blir til overs da! Det var lurt!

Så har jeg gravd frem scanneren min. Måtte hjelpe Odd Ivar med å scanne og maile noen tegninger han har lagd av en peis.

Og mens jeg satt her på dette gamle raklet av en pc, så slang jeg jammen sammen en ny header til bloggen min også. Den er ikke så avansert, men så lenge der er en UGLE så er jeg kjempefornøyd jeg altså!!!

Nå skal jeg sløve litt mer foran tv`en tenker jeg.

Ingen kommentarer: