Sider

15. juni 2009

Nam - brus!

Jeg tror nok det er det Elise tenker på dette bildet her ja! Hun er glad i brus, men får det egentlig bare i helgene. Men når jeg og Odd Ivar var der opp så ble det nok litt mer enn i bare helgene ja! Nå har jeg skikkelig nedtelling til somerferie: 8 arbeidsdager igjen!! Åh - det skal bli så deilig med 5 uker ferie i strekk!!! Ahhhhhh---------------
Men nå skal jeg se på The starter Wife på TV3, før jeg legger meg for å lese mer i "En plass i solen" av Liza Marklund.

1 kommentar:

Anette S sa...

Jeg tror jammen meg jeg skal hente meg en brus i kjøleskapet jeg også. Tirsdag er jo nesten lørdag...
Du kan glede deg til fredag, for vi har fått inn flere forskjellige ugler i dag! Både stempel og ark! Tenker alltid på deg når jeg pakker opp ting med ugler på! Tihi!