Sider

10. juni 2009

Sommerkort!

Mitt innlegg nr 370!!
Jeg har avspasert hele dagen i dag. Har en del overtid å ta av så... Har bare slappet av i dag. Har hatt to dager med migrene, og da er det greit å ta det med ro. Kjenner den murrer i dag også..
Jeg fikk spørsmål i går på jobben om jeg kunne lage to kort. To sommerkort. Og det har jeg gjort i dag. De er helt like så jeg legger ut bare det ene jeg!
Materialliste:
Stempel fra Whipper Snapper "Bucket of posies"
Fargelagt med tusjer fra Promarkers
Mønsterark fra October Afternoon "New Pencils"
Kartong fra Bazill
MM Thiny Alphas
Bling fra ?
Blondebånd stiftet fast med stifter fra MM i fargen orange.
Så har jeg lagd med vafler! Har hatt så lyst på det i flere dager nå, så da smakte de ekstra godt!! Og i går etter sommerfesten på jobben, lagde jeg en deilig pasta-og kyllingsalat! Yammi!!! Når jeg tenker meg om så sparte jeg jo restene, så det blir jammen salat på oss i dag også!!

2 kommentarer:

Aina sa...

Nydelig sommerkort

Nina sa...

Knall lekkert sommerkort, og såå stilig med stifter på blonden :)