Sider

21. juni 2009

Noen av mine funn!

Jeg digger disse flaskene med iste fra Arizona Green Tea. Fant en ny på Kremmerhuset i går, den største av dem med mandarin and orange flavour.
Men jeg har ikke smakt på dem da. De er bare til pynt. Men for å få en smak så kjøpte jeg en eske med teposer som jeg kan brygge selv! Denne søte badedamen satt helt alene på Kremmerhuset, og måtte bare bli med oss hjem igjen! Den har noen svarte streker på seg, og pga det fikk vi 20% rabatt på den. Fikk bort en del av flekkene i går da! Nå pryder den hylle på badet. Den passet helt perfekt der!

Denne ugla kjøpt jeg ikke i går. Men fant den på Åhlens for noen uker siden. Mne jeg har glemt å blogge den bare. Den er kanskje ikke så pen, men jeg digger den likavel jeg! Det er en spareugle faktisk! Oh, på Verket i dag så var jeg innom snekkerboden, og der hadde de en ugle i tre! Den var supersøt, men jeg må tenke litt på om jeg ønsker å bruke penger på den. Fin var den men...


Jeg liker fine bokser å oppbevar småting i, og her er min foreløpige lille samling! Den nederste boksen kjøpte jeg på Lille Verket i dag. Den er fra Blafre Design, og jeg digger det retro mønsteret!!
De to boksene med epler på er fra HouseDoctor, og den med røde epler kjøpte jeg på Verket i dag, og den med grønne epler kjøpte jeg i Svolvær i pinsen. I den fra Blafre har jeg pr i dag Promarkersene mine! Det er plass til mange tusjer oppi der ja!

Bortsett fra å ha vært en tur på Bærums Verk sammen med min bror og han fru, så har jeg også scrappet en side. Hadde planer om en lang dag på scrapperommet mitt, men skriveren var tom for blekk, og jeg hadde bare to bilder utskrevet, så da så.....
Da var det kos at Geir ringte for å høre om jeg ville bli med på B.V. For Odd Ivar har jo som vanlig på en søndag vært ute å syklet. I dag ble det litt over 8 mil på han. *phu* Da var det nok mer relaxing å traske rundt på Verket å spise is og nyte godværet!
I morgen er det jobb igjen. Men nå er det bare 5 dager til ferie!!

2 kommentarer:

Nina sa...

WOW! Mange kule ting du har samlet deg:o) Og is på Verket hørtes jammen godt ut:o)

asksmommy sa...

Digger de flaskene!!! Men de er jo lattelig dyre, da :(. Drikker du teen, eller sparer du?

Herlig siden din ser ut nå - kan hende jeg avslører at det er en stund siden sist jeg var innom *fnis*

Hvis det er noen trøst, så er det flere av oss som falt for Åhlens-ugla :)

Hei og hopp!!