Sider

20. juli 2009

Nye Lo`er!

3 nye Lo`er av Elise og Martine. Ruskevær er fra pinsen, og tatt med mobilen, mens de to andre er fra i våres, og de bildene er det mamman som har tatt. Alle er i lettersize, og til mitt eget album.


I dag har vi vært en tur i Oslo. Vi har shoppet begge to til en forandring. Det ble jammen nye olabukser på oss begge!! Jeg fant en superkul en på Zizzi, mens Odd Ivar kjøpte en superkul en på Jack & Jones.
Men min var pussig nok for lang. Det er rart for lengde 80 pleier være perfekt for meg, men ikke denne gangen. Så nå må nok Odd Ivar frem med symaskinen å legge opp bukse til meg! det er liksom hans jobb det. Han er mye flinkere til det enn jeg er likavell.
Nå tenker jeg at jeg skal scrappe litt jeg. SOlen skinner og man burde vel vært ute å nytt den, men jeg har mer lyst på å scrappe så... Og når man har fri og ferie så skal man gjøre det man har mest lyst til!

1 kommentar:

Nina sa...

Heisann :)

3 super flotte LOer du har laget, men den med katten på er absolutt min favoritt :)