Sider

29. september 2009

Barndomsminner og Hello Kitty!!

Her i forige uke hadde en av jentene på seg slike søte Hello Kitty gummistøvler. Og jeg falt pladask og tenkte at dette må da være noe for Elise!! Og nå har jeg fått kjøpt et par til henne! Hun kommer på besøk til oss på torsdag, sammen med pappan som skal på kurs på Lillestrøm. Men hun skal være hos oss. JIPPI!!!!!!!!! Og de skal være her nede helt til søndag!!
Men hun vet ikke om støvlene. Tror jeg. Jeg håper hun blir glad! Og overrasket! Så har jeg funnet frem noen barndomsminner jeg!! Da jeg var lita fikk jeg ofte sånne små kjeks med hard farget glasur på toppen. Og etter en god del søk på Google og inne på Minneriket og Scrapping.no, så fant jeg disse deilige små kjeksene på Europris i dag!
Og de smaker og lukter faktisk akkurat som jeg husker dem! Bildene er ikke så gode, jeg måtte bruke mobilen, og det ble lit dårlig lys. Men dere overlever vel det tenker jeg =)
Elise ringte meg forresten i dag. Og fortalte at hun gleder seg masse, masse, masse til hun kommer. Og at det nå er bare 2 dager igjen til hun kommer!! Og jeg kunne jo bare fortelle henne at vi gleder oss like mye! På fredag skal hun være med meg på jobb, så hun kan leke med alle unga der! Så tenkte vi at vi etter barnehagen skulle ta oss en tur på Teknisk Museum. Hvis hun har lyst. Så har jeg skjønt at hun har lyst til å se slottet. Så det blir vel en Oslo-tur på lørdagen!!
Men nå skal jeg se på Grey`s tenker jeg!!!
Vi har forresten fått oss flatskjerm-tv på soverommet, så nå legger vi oss tidlig hver kveld *fnis*



1 kommentar:

Unknown sa...

Åhh - disse kjeksene er nydelige Hege! Og de bringer frem mange gode minner fra barndommen. Så kule støvler du har kjøpt til Elise. Du må jo bare være verdens beste tante! kos deg masse med besøk :)