Sider

16. september 2009

Bursdagskort!!

Jeg lovte jo å legge ut kortet jeg lagde til Odd Ivar sin bursdag. Og da slår jeg to fluer i en smekk og legger ut det fra i fjor også =) Bedre sent enn aldri..... Bildene ligger i litt feil rekkefølge, men det går vel bra? =) Dette er da baksiden på årets kort! MÅTTE jo ha med en ugle!!
En detalje fra innsiden av kortet. Elsker denne musa med muffin. Den er fra Wiff of joy, tror jeg. Malt med Promarkers.

Her er kortets innside. Om du klarer å tyde teksten, så er dette en tulletekst, basert på en intern spøk. Om man løfter dette arket står den egentlige hilsenen bak!!


Kortets forside!! MÅTTE jo ha med en sykkel til en ivrig syklist!!
Sykkelen er fra Hobbyhimmelen. Den er malt med tusj. Og det klapper igjen med en magnet fra BG. Kortet ble meget godt mottatt!


Dette er da innsiden av kortet fra i fjor! En Magnoliagutt fargelagt med Distress.
Dette er hele innsiden av konvoluttkortet fra i fjor. Også her MÅTTE jeg ha med en UGLE!


Her er da forsiden av kortet fra i fjor. Veldig morsom igrunnen å lage konvoluttkort. Tror jeg må lage flere slike!!
Husker jo selvfølgelig ikke hva noe av arkene heter eller hvor de kommer fra. Sorry =)
Men jeg håper likavell dere liker kortene og blir glad for en kommentar eller to!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Veldig, veldig fine kort! Og jeg tror egentlig jeg har adoptert den fascinasjonen for ugler fra deg. Selvom jeg føler meg litt som en copy cat når jeg bruker ugler...

Men det var uansett veldig morsomt da jeg for en tid tilbake så en levende kattugle! :o)

Anonym sa...

Veldig, veldig fine! Begge 2:)) Nyyyydelige var nok de rett ordene ja..;) Har 2 bloggAwarder til deg inne hos meg, så ta en titt!! Du er superdyktig!!!!!
Ha en fin og kreativ helg:)
Klem, Hanna