Sider

13. september 2009

Gratulerer med dagen kjære Odd Ivar!!

Odd Ivar har hatt bursdag i dag. Dagen startet med utdeling av kort på senga. Bilde av kortet kommer senere!
Han ble veldig fornøyd med kortet, og i gave fikk han en vinterjakke fra Moods Of Norway. Den falt i smak den også! Det kan dere vel se ut fra bildet under her :-) Så fikk vi besøk av min bror, Geir og hans fru, Runa. Så kom mamman og pappan til Odd Ivar. Jeg hadde bakt havrekjeks (nam-nam), gulrotmuffins, sjokolademuffins og sjokoladekake. Vi kosa oss masse. Jeg og Runa endte til slutt opp inne på scrapperommet mitt. Runa driver også å lager kort, og har gjort det lenge, og nå i det siste har hun lagd bryllupsalbum. Så nå har vi en felles interesse og hobby!! Artig!
Nå er vi slitne og fornøyde begge to, og tenker å tilbringe resten av kvelden på sofaen med øynene godt plantet på laptop og tv!!!
Kroppen kjennes veldig slapp og utrolig sliten ut. Og jeg skjønner ikke hvorfor...!!

Håper du har hatt en fin dag, kjære Odd Ivar!! Jeg elsker deg ♥♥♥

1 kommentar:

Marit sa...

så flott jakke til en flott fyr Hege :) Lenge siden jeg har vært innom her nå. Jeg har ikke glemt deg og uglene dine altså:)

Ønsker deg en super uke.