Sider

20. november 2009

..og vi har pynta tre...!

Ja, vi har pynta juletrær! Noen veldig små riktig nok, men juletrær likavell!! På Scraporama-messa var jeg jo selvfølgelig innom standen til 3ndy papir, og de hadde lagd noen utrolig flotte juletrær. Og vi ble inspirert med en gang,(med vi, mener jeg jeg og min kjære) og kjøpte inn isoporkjegler, små krukker og oasis. Resten hadde vi hjemme.
Mitt er det til venstre, og det til høyre er Odd Ivar sitt. Jeg har pyntet mitt med et ark fra 3ndy papir, mens Odd Ivar sitt er med en papir jeg ikke husker hvor er fra...!
Min krukke er pyntet med et koselig julebånd fra Panduro og litt hyssing med kanelstang i. Odd Ivar ville kun ha et segl med god jul på sin.
Oppi min er det oasis med sånn glittersnø på fra Panduro, mens Odd Ivar har brukt gips oppi sin. Her er et detaljebilde av krukkene. Ganske koselige da!! Mulig at jeg må elde min på en måte.. vi får se!
Her er de flotte juletrærne sammen. Stjernene i toppen har Odd Ivar lagd av kobbertråd. Gleder meg til å pynte med disse neste helg!!! For vi pynter til jul allerede 1. desember!!!
I morgen skal vi ut å se om vi kan finne julegardiner til stua!! Gleder meg!
Ha en flott fredag og en vidunderlig helg!!!

1 kommentar:

malla-me sa...

Nydelige juletrær. Jeg ble fristet til å prøve jeg også.
Ha en fin dag.