Sider

13. november 2009

Julekortproduksjonen er igang!!

Ja, vi er godt igang med julekortproduksjonen her i huset. Jeg og Odd Ivar satt forige søndag og lagde noen hver. Så har jeg lagd et til i dag, og jeg regner med at resten blir ferdig iløpet av helgen. Nå lukter det forresten jul her også, for Odd Ivar sitter å spiser mandarin ved siden av meg! Gleder meg til jul!! Det er min favoritt-tid i året altså!!
Ellers så har jeg vært syk i 3 dager nå. En eller annen magegreie. Men er bedre nå. Og faktisk utrolig sulten. Og det kommer nok av litt lite mat de siste dagene ja! Så i kveld skal det bli godt med taco. Som vanlig!
Ellers skjer det ikke mye her. Vi snakker om å begynne på julegavene snart. Men foreløpig har vi bare kjøpt en gave...! Men vi kommer vel i mål med gavene i år også. Hadde man bare vist hva man skulle kjøpe til de enkelte!
Ha en riktig god helg alle sammen =)

1 kommentar:

Anne Silje sa...

I tilfgelle du ikke har lest ønskelista på bloggen min, så ønsker Martine seg veldig en heldrakt i collegestoff fra Lindex. Siden det er langt til nærmeste Lindex herfra, så må vi fri til dere da vettu!
Gleder meg forresten også veldig til jul, kjenner jeg. Godt når julefreden senker seg!
Klem og god bedring!