Sider

18. desember 2009

Mens vi venter....

Mens vi venter på at postmannen skal levere ut julekorta våre, så kan jeg jo legge ut et av kortene her! Det er ikke cropped eller krympet, så det blir svært om du klikker på det! Du er herved advart =)
Dette kortet er det eneste jeg lagde to like av faktisk! Ellers så er alle kortene ulike! Både de jeg lagde og de som Odd Ivar lagde. Ellers så kan jeg nevne at jeg har fått ny favoritt-gruppe innen musikk. Jeg bare ELSKER Lady Antebellum ♥♥♥ Fikk cd`en importert til Platekompaniet. Det tok litt tid å få den, men det var verdt ventingen altså!! Den jeg har er ikke den som ligger først i linken over, men den første cd`en de kom ut med. Men I LOVE IT!!!
Nå skal jeg bare nyte musikken før jeg inntar sengen! I morgen er det kakebakedag i heimen her.
Ha en nydelig helg alle sammen =)

1 kommentar:

Yvonne sa...

Heisann! Første gang jeg kommenterer hos deg, men jeg har fulgt bloggen din en stund. Og kan til dags dato ikke se en ugle uten å tenke på deg! Hi-hi! Takk for tips om Lady Antebellum. Hadde aldri hørt om dem før jeg, og nå har jeg fått dilla på "Need you now" Flott musikk! Ha en superduper helg! Klem :)