Sider

16. januar 2010

Noen kort jeg har lagd!

Fant noen kort på pc`en min som jeg ikke har lagt ut her! Både bursdagskort og julekort! Dette første er bursdagskortet lillebroren min, Bengt fikk da han fylte 30 i november! Her har jeg brukt en del restepapir, og embosset med Cuttlebugen min. Digger de retro-rutene!! Så er det bursdagskortet som Elise fikk til sin 5-årsdag! Dette koste jeg meg med å lage. Elsker denne skjønne musa med den digre muffinsen!! Så er det brukt papir fra Maja Design og kartong fra Bazill. Pluss diverse pynt da!

Så var det julekortene som jeg og Odd Ivar lagde i fjor! Det hørtes da veldig lenge ut siden gitt!!!

Ellers så sitter jeg alene i helga. Odd Ivar er i Praha på utdrikningslag for en kompis som skal gifte seg 20. februar. På min bursdag!!
Og bare for å ha sagt det; jeg syns IKKE det er digg med alenehelg! Jeg hater hvert minutt!!
Men jeg har benket meg med scrappesaker på stua, så jeg har lagd 4 barnekort, en notatbok, strikket en masse og bakt brownies!!
Men jeg gleder meg stort til Odd Ivar kommer hjem i morra ♥♥♥

3 kommentarer:

Nina sa...

Flotte kort, Hege:o)

ann-helens hjem sa...

Flotte farger og papir på jule kortene!
Så bra at du har en "assistent" som hjelper deg ;)

Bursdagkortet liket jeg også!
Har du lagt farge opppå embossingen?? det hvite?
Kult var det hverfall!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.