Sider

8. januar 2010

Brrrr - det er kaldt!!

Det er jammen kaldt her sørpå om dagen! Da jeg stod opp i morrest var det -19! På soverommer i går morgest var det +3,8 grader!! Da henta Odd Ivar inn en ovn gitt!
Uansett, vi var på Bærums Verk en tur i går. På senteret der. Der er det vinduer i trappegangen fra garasjen, og vinduene ser nå slik ut! Fulle av vinterroser! Flotte da! Beklager at dette er feil vei, men du skjønner vel tegninga.

Inne på stua hos oss er det ikke kaldt. Hadde 21,4 grader i går kveld hvertfall. Men ved verandadøra er det en annen historie du! Der er det nemlig rim langs kanten altså. Det ser fryktelig kaldt ut, men jeg lover at vi ikke har det like kaldt inne. Fyrer med en panelovn og en oljefylt en som står på gulvet. P.s Det er IKKE støv det brune i døra, men det er treet som har trekt seg sammen av kulden, sånn at man ser orginalfargen på døra rett og slett!
Men scrapperommet er så kaldt at jeg ikke har vært der inne mer en 1 minutt om gangen siden jul. Har ingen ovn der inne enda. Har liksom ikke trengt det. Men det spørs om det ikke må investeres. Men da må vi vel ha en elektirker her for å fikse flere uttak tror jeg...!

Vel, nå venter vi på The Graham Norton Show, etterfulgt av dagens episode av The Big Bang Theory. Utrolig kul nerdeserie! Og Graham Norton er en superkul homo! Love him!!


4 kommentarer:

MonaV sa...

Heisann!!
-19 grader er da ikke noe...her er det -30 her....det er kaldt det hihi.
Vi får kose oss inne disse kalde dagene og håpe det avtar snart:)

ann-helens hjem sa...

ja nå er det fryktelig kaldt brrrr!
du får kle på deg uteklær og så setter du deg inn på scrapperommet ditt he-he

Anonym sa...

får frysninger nå jeg.... Ise kaldt!!! MEN jeg vil mye heller ha -19 enn og ha 3+... All snøen smelter jo, det regner og er klissvått og såpeklatt over alt her i Harstad! hehe!!

Ville bare si at det ligger en liten award i bloggen min til deg, Hege!

Ha en fiiin onsdags kveld!
Klem,Hanna

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.