Sider

31. januar 2010

Ut på tur!

I dag har vært en kreativ søndag for oss begge to. Odd Ivar har vært å lagd enda en "stumtjener" til soverommet. Så nå har vi en hver. Skal legge ut bilde når den er ferdig malt. Jeg har strikket pulsvarmere og sydd et par hjerter som er fylt med fyllvatt. Dette etter inspirasjon fra Banglamarie sin blogg! Så har vi vært ute å gått oss en liten tur. Den ble ikke så lang, da jeg glemte astmasprayen hjemme.... På vår lille tur fant jeg ut hvilket hus det er jeg tror det er garnbutikk i her i nabolaget. SÅ i morgen skal jeg ringe dit og spørre om evnt åpningstider og sånt.
Og apropo garn, i dag har jeg bestilt meg garn og pinner fra Pickles. Så snart skal jeg strikke meg en baggy lue til i en deilig lilla farge!!




1 kommentar:

Nina sa...

Garnbutikk i nabolaget?!?!?!