Sider

15. februar 2010

Jeg har scrappa igjen!!!

Jepp, i går lagde jeg to kort! Vi skal i brullyp til helgen, Andreas og Cecilie skal gifte seg. Andreas er kompisen til Odd Ivar. Og jeg lager jo seffern kort. Og da svigermor spurte om jeg kunne lage til dem også, så kunne jeg jo ikke si nei!
Det er lenge siden jeg scrappa sist, og det kjentes faktisk veldig deilig å ha litt papir mellom fingra igjen!
Dette som ligger først er fra svigers da. Har lagd det av litt restepapir. Blant anet arket "Bryllup" fra Papirdesign. Og jeg syns faktisk det ble ganske så romantisk! Så fant jeg et kort inne i Åsas Pysselrom som jeg syns var så flott at jeg like så godt lifta det jeg!
Jeg hadde på forhånd bestemt meg for denne typen lukkemekanisme, så da fikk jeg litt ekstra ide til resten vet du ;-)
Her har jeg etter min mening, gått beserk med roser! Har vel aldri brukt så mange roser på et kort før! Mønsterarket er fra Vibeke Spigseth "Heart to heart", og det er kjøpt hos Panduro. Det grønne arket inni er fra Maja`s Design. Så har jeg brukt magnet til å lukke igjen med. Den sitter under hjertet. Hjertet er en serviett med en slags rød Bazill under. Rødfargen matcher rødfargen i hjertene på arket hvertfall.

Så digger jeg papyrus-utseendet inni. Syns det var en meget snedig ting å gjøre. Diktet fant jeg et sted på nettet..! Klumpen nederst til venstre er tre roser. To røde og en kremhvit.

Her er forsiden da. På Panduro kjøpte jeg også bling-monogrammer. De synes bedre i virkeligheten altså. Det er en C og en A. Så kan det hende jeg putter på noe mere på høyre siden av hjertet. Men jeg er ikke sikker. Hva tror du?
Nederst på mønsterarket har jeg punchet med en Martha Stewart punch. Digger den.
Vel, nå skal jeg strikke litt. Er sykemeldt ut uken, og noe må jeg ta meg til. Og scrapperommet er litt kaldt i dag syns jeg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du e så flenk atte.

Nina sa...

Utrolig flotte kort ♥♥♥

Maren sa...

Fantastiske kort du har laget, de var virkelig nydelige! Jeg vet ikke om jeg hadde hatt noe mer der, syns det var fint med rosene sånn altså!