Sider

16. februar 2010

Go`morn og et bursdagsønske!

Slik ser min morning ut i dag. En deilig kopp kaffe fra en ugletermos, en nydelig biscotti, et glass Farris og strikketøyet! Ugla som ligger på strikketøyet og sover har et målebånd i magen, og er jo perfekt til strikkingen!! Så har jeg funnet ut at jeg gjerne skulle hatt en håndholdt mikser på kjøkkenet. Har en stor KEnwood, men det er litt kjipt å dra frem den til bare litt jobb. Så etter ligg googling fant jeg denne herligheten fra Kenwood! Sjekk så kul den er! WOW!!! Men jeg aner ikke hvilken butikk som selger den!!?? Vet du??
Ha en superduper flotters tirsdag! Nå skal jeg strikke litt mere og tenke masse positive tanker sånn at hosten og bronkitten forsviner fortere enn svint!



7 kommentarer:

Malin a.k.a. Boop sa...

Ser ut som du har en koselig formiddag. Stilig ugle, og rålekker mikser fra Kenwood! Har aldri sett den før. God bedring til deg :)

Sonja sa...

Stilig ugle!
Den mikseren har de på Ellos til 999,- :)

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=43505&productId=268937&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Ha en fin uke!

Hege sa...

TUsen takk, Sonja!!

Maren sa...

Ser ut som en toppers dag det der! Håper formen er bra også! :D

Anonym sa...

Så herlig termos du har. Var og tittet på den jeg og ,men kom frem til at jeg ikke hadde bruk for en termos...hm..må nok prøve en gang til.:)

Er det kjøkkenkluter du strikker på?
Har strikket noen jeg og ,er gått litt lei nå kjenner jeg..

God bedring til deg -kjedelig å være syk.

Hilde:)

Hege sa...

Jeg hadde egentlig ikke bruk for temosen sånn egentlig jeg heller. Men det er en sån ting jeg bare MÅTTE ha *fnis*
Jeg strikker kjøkkenkluter ja, eller kopptua som jeg sier da. Og er ikke lei enda. Men har jo bare holdt på siden jul da..! Men noe må jeg gjøre mens jeg ligger sjuk.

Heidi sa...

Digger alle uglene dine Hege!!! Mikseren var skikkelig knallkul!!!