Sider

20. mars 2010

Nye gardiner, fyllasvin og strikkekurv

På fredag, altså i går, var jeg og Odd Ivar i Sandvika en tur. Vi tok turen inom blant andre Søstrene Grene.
Der fant jeg meg en strikkekurv! Jeg hadde vel egentlig gitt opp håpet om en litt morsom kurv til garnet mitt. Men det er nåe man minst venter det at man finner hva man leter etter. Det var forresten sånn jeg "fant" Odd Ivar!!
Så nå ineholder denne orange kurven alle garnnøstene mine! Den passet perfekt til dette formålet.

Så måtte jeg en tur på Claes Ohlson, skulle ha noen bokser til jobben. Men ved siden av Clasern, ligger jo Kid Interiør. Så vi tok turen inom der også. Og vi kom jammen meg ut med nye gardiner til stua!! De er som dere ser syrinlilla, og passet veldig godt inn på stua med litt krittgråe vegger og koksgråe sofa! Og det beste av alt: jeg behøvde ikke legge dem opp!! *jubler*
Odd Ivar poserer veldig fint her. Vi har delt en flaske vin i kveld, og det er lenge siden sist gitt. Det fremkalte posøren i Odd Ivar, og dermed ble han med på bildet!
I dag har vi ikke gjort stort. Eller, Odd Ivar har hatt årets første sykkeltur da! Og jeg har bakt havrekjeks. Ja og så har jeg lagd middag. I kveld ble det italienske svinekoteletter med brokkoli, blomkål og poteter. Kjempegodt. Vi driver nemlig å prøver ut Rema 1000`s middager til under 100-lappen! Mye godt der!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blei kjempeflott. neiog nei Odd Ivar.