Sider

13. mars 2010

Roser er røde..


Denne uken har gått meg litt sånn hus forbi. Jeg var syk fra lørdag til torsdag. Det har vært både feber, oppkast og munnsår fra helvete!
Så på fredag, da skulle jeg endelig på jobb igjen! Jeg gledet meg til å se unga igjen og gikk glad og fornøyd ut av døren. SÅ kom jeg ned på trappa. Der registrerte jeg at her er det fryktelig glatt, det er best å trå forsiktig. Jeg hadde vel ikke før tenkte tanken før jeg lå på ryggen 3 trinn lengre ned!
Min første tanke var jo selvfølgelig: hvor mange naaboer såg meg nå??
Før jeg kunne registrere at dette gjorde vondt. Fryktelig vondt. Kom meg opp på bena og gikk ned til garasjen og bilen. Ringte Odd Ivar for å få litt trøst da. Kom meg på jobb, men kunne ikke sitte noe særlig, og heller ikke komme borti rumpa....
Utpå ettermiddagen skiftet jammen med rumpa farge! Så nå har jeg et digert blåmerke på rumpa! Og ryggen er stiv og vond, og jeg kan ikke sitte vanlig. Må enten sitte veldig foroverbøyd, eller ligge på venstre side! Jada.. dette er skikkelig gøy!
Men jeg har verdens beste Odd Ivar da. For da jeg kom hjem fra jobb, så stod det tre langstilkede røde roser å ventet på meg! Han hadde til og med skyndtet seg hjem fra jobb for å rekke å kjøpe roser OG lage meg et kort ♥♥♥
Det var så rørende og romantisk det kortet, så jeg måtte felle noen glade tårer!
Han er bare best! Alltid like blid og god. Alltid tilstede for å hjelpe meg, og støtter meg i et og alt! ♥♥♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu får du m te å gråt.