Sider

13. mars 2010

Flere roser!

Jeg hadde to hvite roser, sånne jukseroser, stående i en retro vase fra House Doctor.
Men jeg ble litt lei av det hvite etter hvert. Jeg føler for farger rundt meg nå som det forhåpentligvis går mot vår!
Så tenkte jeg at det må da gå å farge dem med Glimmer Mist. Glimmer Mist er for dere som ikke vet det, en slags skinnende spray man ofte bruker i scrapping.
Jeg hadde fra før av farget de litt med kaffefarget glimmermist. Men nå gikk jeg hardt til verks og farga hele rosen!!
Syns resultatet ble kjempefint jeg. På det store bildet er det brukt blits, og på det lille er det uten blits. Resulatatet er sånn midt mellom i farge tenker jeg vi sier! Ikke lett med nøyaktig fargegjengivelse på bilder gitt.
Fargen jeg har brukt heter Tiger Lily, tror jeg.. Så nå står de så fint å pynter opp på skjenken vår.

2 kommentarer:

Anne Silje sa...

Hei! Hvilket program redigerer du bilder i? Får frynsete kanter etc?

Hege sa...

heia du. Jeg bruker Photoscape til det jeg. Gratis og greier!!