Sider

30. mai 2010

Nye sko!!!

Bildet er lånt fra Brandos.
Jeg har vært å bestilt meg sko på nettet!! Jeg har fra før av et par utrolig kule og deilige sko fra FLy London. Og inne på Brandos har de masse sko fra dette merket. Og blant alle høyhælte fine sko, som jeg ikke kan gå med, fant jeg altså disse uberkule sandalene!
Det er noen uker siden jeg så dem første gangen og jeg har vært innom nettbutikken sikkert 1000 ganger å siklet på dem. Og i dag bestemte jeg meg for at shit au, jeg bare MÅ ha dem!!
Og sjekk foret inni dem! Det er jo bare SÅ retro!!
Så nå håper jeg bare at jeg klarer å bruke de og at de er gode å gå med. Men de ser veldig gode ut da...!
Ellers denne helgen har jeg vel ikke gjort stort. Hvertfall ikke noe spennende da. Ferien er over for denne gangen, så i morgen er det tilbake på jobb igjen. Har vel en 4-5 uker igjen før det er sommerferie, og gjett om jeg gleder meg til den du!
Vi har forresten lagt litt planer da.
VI drar først til Bergen hvor vi skal være i to dager. Og der har jeg planer og håp om å møte noen kjekke blogg og scrappedamer til lunsj!!
Så drar vi videre derfra og setter kursen mot Lofoten og familien min!! Men hvor lang tid vi bruker oppover, ja det vet vi ikke enda. Vi må jo hvertfall ha et par overnattinger underveis fra Bergen. SÅ dette blir spennende. Vestlandet har vi ikke utforsket før!!

JO, vi har jo hatt besøk i dag! Av Trygve, en barndomskamerat av Odd Ivar. Han har ikke vært her på eviglenge grunnet allergier og sånt no.. Men nå er vi dyrefrie så kanskje han kommer oftere!! Egentlig skulle han ha med seg kjæresten sin, Siri, men hun var blitt dårlig. Neste gang kanskje?
Nå skal jeg bare nyte søndagen og kanskje jobbe litt etter hvert...


4 kommentarer:

Eli sa...

Åh - freshe og kuule sko!! X fingre for at de er gode å gå i :) Håper at det klaffer å treffe dere når dere er i Bergen; hadde vært så kjekt! *klem*

ann-helens hjem sa...

De sandalene skjønner jeg godt at du bare MÅTTE ha!

jennie sa...

och inte merell? ;)

Hege sa...

He he - Jennie! Jeg har funnet et merke til jeg kan gå med! :-)