Sider

4. juni 2010

Ah - det er helg!!


Det er helg og det er deilig!!!
Denne uken har vært litt snål sånn jobbmessig. Assistentene er tatt ut i streik, så vi kjører parktilbud for barna mellom 10.00 og 14.00. Men vi som ikke er i streik jobber fulle dager vi. Så jeg har fått gjort en hel masse praktiske greier jeg ikke får tid til i den normale hverdagen! Det er jo 7 barn på min avdeling som skal begynne på skolen til høsten. Og de må jo få med seg en perm med bilder og tegninger de har lagd i løpet av tiden de har vært hos oss. Så jeg har dekorert 7 forsider. Ikke svære greier, men litt sånn fint! Jeg lager permen selv ved å binde inn alt sammen. Jeg bruker ikke Bind It All til dette, men en sånn enkel med plastremser fra Claes Ohslon. Ble for dyrt å bruke BIA syns jeg.... Men fine blir de lell.
I tillegg har man fått ryddet litt og fikset en del småting.

Men nå er det helg da. I kveld blir det deilig taco og fredagskos med Midsummer Murders sammen med kæresten ♥♥♥
Akkurat nå er han forresten ute å sykler.
Har ingen spesifikke planer for helgen, men tenker at vi nok finner på noe kos!
Hadde igrunnen ingen spennende bilder å legge ut i dag. Og jeg er sånn som føler at et blogginnlegg krever minst et bilde....
Men så fant jeg dette da. Av en uglepute ♥ Bildet er tatt i en butikk, men jeg kan ikke komme på hve butikken heter. Men det var en barnebutikk. Og puta var dyr. Veldig dyr. Butikken solgte interiør til barnerom blant annet. Men jeg syntes denne puta var så fin at jeg bare måtte ta bilder av den...

Vel, vel. Da gjenstår det bare å ønske alle som leser dette en rikitg flott helg!!

1 kommentar:

Anonym sa...

replica bags pakistan hermes fake y6b18k7n07 replica bags chicago replica bags canada check out here z8n10l2h64 replica bags turkey replica bags delhi replica gucci bags q1z17x6z20 replica bags cheap