Sider

13. mai 2010

Se, mine kjoler...




Jeg har fått et par nye diller jeg. Før gikk jeg ALDRI i kjole. ALDRI! Men så kom tunikaer. Og med tunikaen kom også kjolene for meg. For når man ikke er så veldig lang, ja da kan selv en tunika brukes som kjole!!
Nå har jeg posert i tre av favorittene mine. Dette innlegget er spesiellt til deg mamma. Du lurte jo så fært på det der med meg og kjoler!
Alle er kjøpt på Zizzi.
Den første her er som dere ser svart. Men ikke så kjedelig som man skulle tro. Det er nemlig sånne utstansete hull som danner blomster på hele forsiden. Og så gjør det seg med knapper på hele forsiden også! Og siden jeg er avhengig av lange armer på klærne mine, så frisker jeg den jo opp med ulike farger på toppene under.
Denne fargeglade kjolen kjøpte jeg i julen. Den er sånn ballongaktig nederst. Og det digger jeg! I tillegg til at jeg elsker fargene på denne saken!
Det var egentlig utsolgt for min størrelse. Men hun som jobbet Zizzi Liertoppen, den dagen hadde på seg akkurat min størrelse og den fargesamensetningen jeg ville ha. Så hun gikk på bakrommet å vrengte av seg kjolen slik at jeg kunne prøve. Så "bestilte" hun den fra en annen Zizzi-butikk!
Denne dongerikjolen er vel den siste jeg har kjøpt. Jeg bare digger denne! Den har sånt fint snitt til meg syns jeg! Og så kan jeg omtrent bruke hva som helst av farger under den, eller bare en singlet når det blir sommervarmt. Om det blir varmt i sommer da..
Har enda noen kjoler, men gadd ikke posere mer. Og en av dem var ikke strøket, og det gadd jeg hvertfall ikke i dag.
I tillegg til dilla på kjoler, har jeg fått litt dilla på neglelakk. Da går det i farger som brunt og lilla. Og jeg har vel funnet et favorittmerke også. Nemlig OPI. Lett å legge, og sitter lenge.Den brune kalles You don't know jacques og den lille heter A Grape Fit.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fine kjola,fikk lyst på kjole æ også. nusselig hjerte.

Anonym sa...

Hei Hege.
du har funne den fine butikken på Liertoppen du og... Det er min favoritt butikk :) Har kjøpt det meste av tunikaer og faktisk turt meg på noen av kjolene deres også.. er som du har aldri vært noen kjoledame, men alltid hatt lyst til det.. :):)
Klem Hanne

Marianne sa...

Hei!

Googlet litt om å lage øredobber selv, og fant da et innlegg fra deg.

Hvor kjøper du utstyret til øredobbene du lager? Og hvor fant du oppskriften?

Takk for titten :-)

Anne Silje sa...

Oioi, du kler kjole Hege! Likte spesielt godt dongerikjolen, den fikk du jammen fine p***** i søta ;)
Hehe, men seriøst, det er så flott med klær som fremhever våre fordeler i stedet for å forsøke å kamuflere dem :)

ann-helens hjem sa...

Så flotte kjoler da gitt!
Likte spesielt godt den nederste!