Sider

21. oktober 2010

Forandring fryder!

Jepp, forandring fryder. På mange måter enn en noen ganger! Men nå er det stua som har fått et lite løft. Vi hadde tidligere en tv-benk i "eik". Men vi kan vel med hånden på hjertet si at vi aldri helt har falt for den. Så vi har lenge snakket om å bytte den ut med noe annet.
Men hva??
Så kjøpte vi jo Bestå-skap til stua tidligere i år, og dem har også en tv-benkvariant. Så jeg sendte Odd Ivar avgårde på IKEA her om kvelden. Eller det er ikke helt sant, han dro rett fra jobb uten at jeg sendte han dit da! Det bare hørtes litt kult ut å si det *fnis* Men anyway, dette kom han hjem med! Og vi er nå kjempefornøyde med resultatet!!
Det smarte med hvite møbler er at de blir mindre synlige!! Og det kan vi like. Rommet vokser litt med sånt.
Med hjem i posen kom denne utrolig kule stjernelampen!! Den er i glass og står nedi en ring med led-lys.
Både jeg og Odd Ivar er meget svake for julen, og når IKEA har satt frem julepynten, ja så shoppes det. Hvertfall, dette er sikkert en julelampe siden den stod med julepynten. Men som vi kom frem til i sted; Det er jo stjerner på himmelen hele året, så da kan det vel være stjerner inne hos oss også hele året!! Vi digger lampen!

På tv-benken ser dere kanskje også en DVD med filmen Sauen Shaun og en liten tjukkas med navn Floppy Shirley. Det kom på døren min i dag. Jeg var nemlig så heldig å være en av tre som vant i en liten uhøytidelig konkuranse inne på Facebook. Og selv om vi ikke har barn, så DIGGER vi Sauen Shaun!!
Og Shirley er vel tanta til Shaun, siden Timmy er nevøen til Shaun... Ja altså Timmy i Timmy tid. Vel, nok barnetv-tid her. Nå skal jeg spise litt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den lampa var kjempefin - havner nok i min pose også på neste Ikeatur:)
Synes også at hvite møbler "tar litt mindre plass" - eller så er det vel kanskje bare at det er godt med noe annet etter alle "lutet furu årene" he he..

Hilsen Hilde:)