Sider

5. januar 2011

Lysfat

Jeg trenger masse stearinlys på denne tiden av året. Må ha det varmt og comfy inne, når det er kaldt og hvitt ute. Har lenge lett etter et fat til å ha lys på, så i dag tok jeg turen ned på kjøpesenteret her og turen gikk innom en butikk ved navn Toscani. Der fant jeg dette kvadratiske fatet, som ser både gammelt og slitt ut. I samme butikk fant jeg også to søte telysglass i sånt fattigmanns-sølv eller noe... Uansett hva det heter så er de søte da!
Jeg føler ikke at jeg er så flink til sånn dandering sånn at ting ser tilfeldig ut. Mine tilfeldigheter ser mer planlagte ut syns jeg. Men hvertfall da jeg kom hjem frant jeg frem et par kubbelys, et telysglass til, en gammel sandkakeform, noen brune "trådballer", en sopp, litt blomster og en ugle. Selvfølgelig!!!Blomstene er fra en blomsterranke jeg kjøpte på Nille en gang. Eller var det Nille?? Husker jammen ikke lengre jeg. Fine er dem hvertfall.
Så danderte jeg det tilfeldig utover fatet. Jeg syns jo det ble veldig koselig da. Og akkurat passe stort til sofabordet vårt! Og som dere kanskje ser så har jeg fremdeles juleduk på bordet. Tviholder på julen frem til helgen vi!
I tillegg til dette kjøpte jeg et duftlys til badet fra Durance med duft av watermelon. Det lukter deilig og friskt!


Published with Blogger-droid v1.6.5

Ingen kommentarer: