Sider

14. januar 2011

Jeg har kjøpt hus!

I zink riktignok, men et hus likavell! Jeg har jo sett disse zinkhusene rundt om i diverse blogger, og tenkt de var jo fine! Så har jeg sett dem i nettbutikker, lagt dem i handlekurven men ikke sjekket dem helt ut liksom. Men så var vi på Wallas verden forige fredag. Og der stod der 4 søte små zinkhus med hjerter under taket. Og da var jeg solgt! Og klart at det ikke gjorde noen ting at det til og med var salg på dem *fnis*
Jeg syns det ble riktig så sjarmerende med det lille huset, en liten bambi fra Kremmerhuset og en søt liten sopp fra Nille.
I tillegg til dette søte huset kjøpte jeg også to gammelrosa eikenøtter til å ha på juletreet, men den pynten er pakket bort så det får jeg ikke vist frem. Ja, så kjøpte jeg en sånn liten apotekerflaske. Den har jeg en plan med så bilde kommer senere!
Så angrer jeg litt på at jeg ikke kjøpte te. Jeg møtte nemlig Bente der, og hun var der for å kjøpe Kusmi tea. Og etter det har jeg tenkt mye på den teen. Tenkt at den er sikkert noe for meg. Jeg er jo glad i te, og burde nok drikker mer te og mindre kaffe. Men jeg finner den nok andre steder også.
Joda, den finnes på nettet jeg vet det. Men jeg er lagd litt rart. Jeg liker best å handle i fysiske butikker jeg. Elsker å vandre rundt i små sjarmerende interiørbutikker som selger ting dem ikke har i alle kjedebutikkene. Jeg elsker å se med fingrene. Liker å kjenne på ting. Ta på og føle dem. Vel, sånn er jeg da. Litt rar, men veldig god iflg min kjære!
Ha en fortreffelig helg alle sammen!

Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

Anne Silje sa...

Oh, disse er kjeeempefine! Har sett noen STORE i Henningsvær, og et slikt har jeg lyst på, men tror det var mye over 1000,- for de store...så da så :)
Men flotte er de!
Stor klem fra meg og Martine, som surfer sammen med meg :)

Eli sa...

Jeg kom hjem fra Stavanger med et sånt ett; litt annerledes men med hjerte oppunder mønet - det telte en del altså :) De har mye fint både på Fem Høns og Frk.Lande på Stord; måtte jo bare stoppe der på veien. Det er absolutt noe med å være i butikkene og se og ta på tingene! Kos deg med lyspynt og hygge i heimen Hege :) Klem