Sider

1. mai 2011

Min nye veske!

 Onsdag før påske dro vi en tur til Liertoppen kjøpesenter. Planen min var en tur innom Zizzi da de hadde 50% på alt av klær i butikken. Men jeg fant ikke noe jeg hadde lyst på. Eller det er ikke helt rett, jeg fant noen plagg men de var for store så.... 
Men på vei bort til Apoteket gikk vi forbi en annen klesbutikk. Husker ikke hva den het. Men der hang det en veske på en utstillingsdukke ved døren. Jeg bare falt pladask jeg! Jeg gjør det av og til når det kommer til vesker! Så jeg bare måtte kjøpe den. Den er av merket Desigual. Og er akkurat passe stor. Har både skulderstropp og en bærestropp. Jeg liker skulderstropper jeg!
 Det er en perfekt vår/sommerveske med tanke på fargene på den. Den går i grønt, beige og litt rosa. SÅ har den masse lommer. Et stort rom inni, hvor der også er en liten mobillomme og en lomme med glidelås. FOran under lokket er det en lomme med glidelås og to med trykk-knapp. Bak på veska er det enda en med glidelås pluss to lommer i sånn mesh-stoff. 
Jeg elsker denne veska! Den oppfyller alle mine krav til en veske!
Ellers så går dagene alt for fort. Tenk det er 1. mai allerede. Jeg syns april bare fløy forbi jeg. Og snart er det sommerferie. Ja jeg vet det er noen måneder til, men plutselig er den her. VI har nå begynt å legge litt planer for ferien.
Og ja en gang til, i går var vi ute å prøvekjørte ny bil!! Det var gøy! Vi var på Bravia i Oslo å prøvde en Mini Countryman ♥ deretter dro vi til Fornebu og Bilia hvor vi prøvde en Mini Clubman. Vi likte Countryman best! En deilig bil ♥♥♥
Så nå er det bare å snakke med banken og bestemme seg!

Ingen kommentarer: